سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است


در صنعت تجارت الکترونیکی مرزی ، روش های بازاریابی اجتماعی در حال تغییر قوانین بازی در این حلقه هستند و فروشندگان بیشتری شروع به پیوستن به صفحات فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و سایر سیستم عامل های اجتماعی برای جذب طرفداران می کنند. بسیاری از فروشندگان از طریق تبلیغات محتوای سفارشی با موفقیت توجه کاربران هدف را به خود جلب کرده و سرانجام درآمد زیادی کسب کرده اند.

درست است که این روش نوآوری هایی در روش های بازاریابی فرامرزی به همراه دارد ، اما هرکسی نمی تواند از آن سود ببرد ، به ویژه فروشندگان جدید. از نظر آنها ، مدیریت بسیاری از حساب های اجتماعی کار پیچیده ای است. چیز.

بنابراین ، چگونه می توان در مدیریت و بازاریابی محتوای بسیاری از حساب های اجتماعی کار خوبی انجام داد؟ North Ant برخی از ابزارهای کاربردی مدیریت دسته ای و توزیع محتوا را برای همه جمع آوری کرده است.استفاده از این ابزار به خوبی می تواند کارایی کار ما را بهبود بخشد و حتی می تواند برای مدیریت عملکرد نیز مورد استفاده قرار گیرد.

لباس گرم

Hootsuit یک نرم افزار مدیریت اجتماعی در سطح شرکت است که تقریباً شامل مدیریت اصلی وب سایت اجتماعی است. این نرم افزار 10 میلیون کاربر دارد و عمدتا برای برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل کارهای تبلیغ اجتماعی استفاده می شود. کاربران Hootsuite می توانند از خدمات رایگان این ابزار استفاده کنند یا هزینه نسخه بهتر را پرداخت کنند. و خدمات رایگان ارائه شده توسط Hootsuite شامل موارد زیر است:

شما می توانید سه سایت شبکه اجتماعی را در یک مکان مدیریت کنید.
می تواند انتشار حداکثر 30 پست را از قبل ترتیب دهد.
برای توسعه مشتریان بالقوه از مسابقات اجتماعی استفاده کنید.


این سرویس رایگان همچنین می تواند تجزیه و تحلیل اساسی در مورد ردیابی فن ، تغییرات مختلف رشد ، داده های محتوا و ادغام RSS Feed (اشتراک محتوای برتر) انجام دهد. در واقع ، نسخه رایگان اساساً می تواند نیازهای شما را برآورده کند.

نبض آگورا

Agora Pulse یک ابزار مدیریت یک مرحله ای است که به کاربران امکان می دهد حسابهای Facebook ، Twitter ، Google+ ، Instagram و LinkedIn را به مکانی متمرکز برای تجزیه و تحلیل واحد و مدیریت دسته ای متصل کنند. کاربران می توانند شغل ها را مرتب و پست کنند ، فعالیت های اجتماعی را رصد کنند ، به شنیدن اجتماعی بپردازند و حتی رقبا را رصد کنند. علاوه بر این ، Agora Pulse توابع تبلیغاتی محتوا و تبلیغات را نیز ارائه می دهد.

جوانه اجتماعی

SproutSocial ابزاری برای مدیریت رسانه های اجتماعی است که به رشد شرکت های کوچک و متوسط ​​کمک می کند و به شرکت ها کمک می کند شهرت خود را در میان کاربران مختلف شبکه های اجتماعی مدیریت کنند. هر شرکت یا فرد می تواند از آن برای مدیریت ، مشاهده و پیگیری عملکرد در سایت های شبکه های اجتماعی مانند توییتر ، فیس بوک ، چهار ضلع ، لینکدین و ... استفاده کند.

از طریق تجزیه و تحلیل بصری و بصری این ابزار ، شرکت ها همچنین می توانند کاربران بالقوه را کشف کرده و آنها را به کاربران وفادار تبدیل کنند. SproutSocial دارای عملکردهای قدرتمندی مانند مدیریت رسید یکپارچه ، جستجوی رسانه های اجتماعی ، ایجاد گزارش ، مدیریت برنامه و روابط و غیره است.

جستجوگر Edgerank

این نرم افزار می تواند به کاربران کمک کند تا بهترین روش را برای تبلیغ پست های فیس بوک کشف کنند ، که برای افزایش تعامل طرفداران بسیار مهم است و همچنین می توانید به پیام طرفداران در این نرم افزار پاسخ دهید.

در واقع ، بازاریابی در فیس بوک کمترین آستانه و سریعترین روش موثر تبلیغ است. گاوهای بازاریابی واقعی در خارج از کشور تبلیغات را انجام می دهند و بسیاری از افراد فقط روی فیس بوک تمرکز می کنند ، درست مانند بسیاری از شرکت های داخلی که باید تبلیغات بایدو را انجام دهند. هنگامی که تجربه بازاریابی شما تا حد مشخصی جمع می شود ، عشق شما به بازاریابی در فیس بوک بدون وقفه افزایش می یابد.به خصوص به همه یادآوری می کنم: اگر نیاز به تخلیه سایت و پرورش گروهی از طرفداران وفادار دارید ، فیس بوک را نادیده نگیرید!

بافر

Buffer ابزاری برای انتشار در شبکه های اجتماعی است که می تواند برای تنظیم کارهای برنامه ریزی شده و انتشار اطلاعات در سیستم عامل های مختلف SNS مورد استفاده قرار گیرد. نسخه رایگان می تواند 5 حساب را پیوند دهد. پس از صحافی ، می توانید کارهای انتشار را در Buffer مدیریت کنید که می تواند همزمان در چندین سیستم عامل منتشر شود و همچنین از تحویل برنامه ریزی شده پشتیبانی می کند.

بافر می تواند به سرعت اطلاعات چندین سیستم عامل را برای دستیابی به مدیریت کارآمد به سرعت هماهنگ کند. همچنین این یک عملکرد منظم انتشار برای حل مشکل اختلاف زمان و انتشار در تعطیلات دارد. کاربران می توانند تمرکز خود را بر تنظیم انتشار مطالب در یک بازه زمانی بگذارند.

منبع سایت مبنا محتوا :

https://mabnamohtava.ir/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۹۹ ، ۱۹:۴۲
mabna mohtava