سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت

۲ مطلب در بهمن ۱۳۹۸ ثبت شده است

سلام دوست من , در این مقاله قصد داریم تولید محتوا در مشهد را ، بعنوان یکی از کلان شهر های بسیار توسعه یافته باهم بررسی کنیم پس با مبنا محتوا همراه باش …

در مقالات اخیری که در مبنا محتوا منتشر شد درباره اهمیت تولید محتوای با کیفیت و طراحی یک استراتژی تخصصی تولید محتوا صحبت کردیم و دانستیم که تولید یک محتوای با کیفیت علاوه بر جذب کاربرانی که از سایت شما بازدید میکنند ، میتواند بر سئوی سایت نیز بسیار تاثیر گذار باشد . تولید محتوا در مشهد یا دیگر شهر ها ، امروزه یکی از اصلی ترین نیاز های کسب و کار های اینترنتی است . بسیاری از شرکت ها برای تولید محتوا افرادی را استخدام میکنند یا سفارش خود را به یک تیم حرفه ای تولید محتوا میسپارند . اگر شما هم یک کسب و کار اینترنتی دارید و میخواهید آن را گسترش دهید و به دنبال یک راه تبلیغاتی ارزان قیمت و البته پر بازده هستید ، بازاریابی محتوا میتواند بهترین گزینه ممکن برای رونق کسب و کار شما باشد . تولید محتوای با کیفیت و سئو شده در قالب متن ، ویدیو ، پادکست ، تصاویر و… میتواند یک سایت تازه تاسیس را طی مدت کوتاهی به اوح خود برساند .

مهم ترین نکته در تولید محتوا در مشهد

در بازاریابی محتوا ، اصلی ترین و مهم ترین مطلب ، نیاز مخاطبان است . کاربری که کلمه کلیدی را جستجو میکند قطعا به دنبال رفع مشکل یا کسب اطلاعات در مورد موضوع مورد نظر میباشد . محتوای شما باید به اندازه ای کامل و جامع باشد که علاوه بر رفع مشکلاتی که مخاطب در حوزه موضوع مورد نظر دارد ، اطلاعات لازم در آن حوزه را در اختیار کاربر قرار دهد .

اهمیت تولید محتوا در مشهد

عده زیادی از کاربران گمان میکنند که کیفیت و ارزش محتوا به طولانی بودن آن است . طولانی بودن مقاله روی سئو و تاثیر گذاری روی مخاطب بسیار حائز اهمیت است . اما اگر یک مقاله طولانی ولی پر از عیب های نگارشی و دور از اصول سئو نوشته شود ، نه تنها ارزش چندانی ندارد بلکه سایت شما را نیز دچار مشکل میکند و باعث میشود از رقبای خود عقب بمانید .

چگونگی تولید محتوا در مشهد

چگونگی تولید محتوا در مشهد

چگونگی تولید محتوا در مشهد

بسیاری از افراد تصور میکنند که نوشتن و تولید محتوا یک کار بسیار ساده و پیش پا افتاده است و هر شخصی میتواند تعدادی کلمات را پشت هم بنویسد و یک محتوا تولید کند .

این مطلب صحیح است که هر فردی اعم از متخصص و غیر متخصص میتواند در مورد هر موضوعی یک نوشته طولانی بنویسد . اما در دنیای امروزی به این کار انشا نوشتن میگوییم نه تولید محتوا .

محتوای متنی در واقع نوشته ای است که هدف آن ارائه اطلاعات در مورد یک موضوع خاص به کاربران میباشد . فرق محتوای متنی با یک نوشته معمولی در اصولی نوشتن آن است . در نوشتن یک نوشته عادی شما هرگز به اصول سئو توجهی نمیکنید . اما در نوشتن محتوا باید موارد زیادی رعایت شود که در زیر به چند مورد از آن ها اشاره میکنیم :

۱- کلمات کلیدی :

وقتی کاربران یک کلمه کلیدی را در گوگل سرچ میکنند ، گوگل کلیه سایت هایی که آن کلمه کلیدی در محتوای آن ها بکار رفته باشد را به او نمایش میدهد . بنابراین اگر شما در محتوای خود از کلمات کلیدی که بیشترین سرچ را دارند استفاده کنید ، در نتایج جستجو ، وبسایت شما نیز به کاربران نمایش داده خواهد شد . همچنین در تولید محتوا تعداد تکرار کلمه کلیدی مورد نظرتان بسیار اهمیت دارد .

اگر تعداد تکرار کلمه کلیدی در محتوای شما کمتر از حد نرمال باشد ، ممکن است کاربر نتواند به سایت شما مرتبط شود و به جای ارتباط با شما با رقیبانتان ارتباط برقرار کند ، و اگر تعداد تکرار کلمه کلیدی شما بیش از حد مجاز باشد ، باز هم برا شما مشکل ساز خواهد شد . تعداد دفعات تکرار کلمه کلیدی باید ۲٫۳ % در کل مقاله شما باشد . بعنوان مثال اگر مقاله شما دارای ۱۰۰۰ واژه میباشد ، باید حداکثر ۲۳ بار از کلمه کلیدی در محتوای خود استفاده کنید .

نکته دیگری که در مورد کلمات کلیدی باید به آن توجه کنید ، پراکندگی آن ها در مقاله است . نباید در یک بخش از مقاله تان چندین بار نزدیک به هم کلمه کلیدی را استفاده کنید و در قسمتی دیگر کلمه کلیدی اصلا به چشم نخورد .

همچنین سعی کنید کلمه کلیدی خود را حتما در پاراگراف اول محتوا بکار ببرید . پاراگراف اول هر محتوا هم برای موتور های جستجو و هم برای کاربران اهمیت ویژه ای دارد .

میتوانید با استفاده از ابزارهایی مانند Google trends  یا Keyword planner کلماتی که بیشترین سرچ را دارند پیدا کنید .

۲- عنوان های مناسب :

همانطور که در مقاله محتوای جذاب نیز به این نکات اشاره کردیم ، باید برای مقاله خود عنوان های مناسب و جذابی انتخاب کنید . عنوان هایی که شامل اعداد و درصد ها ، صفت های تفضیلی یا جملاتی که کاربران را به خواندن مطلب ترغیب کند ، میتواند باعث کسب رتبه مقاله شما در نتایج جستجوی گوگل بشود .

۳- خوانایی محتوا :

یکی از بهترین راه های جلوگیری از بی حوصله شدن کاربران ، رعایت خوانایی متن و تراکم نوشته ها است . پس از هر چند خطی که مینویسید ، در بین خطوط یک فاصله بیندازید و دوباره شروع به نوشتن ادامه مطالب کنید . حتی من و شما هم وقتی یک محتوا با نوشته های متراکم و تو در تو را مشاهده میکنیم در نگاه اول انگیزه خود را برای خواندن آن از دست میدهیم و به احتمال زیاد به سراغ سایت های دیگر خواهیم رفت . کاربران و مخاطبین شما نیز از این امر مستثنی نیستند .

۴- جمع بندی پایانی :

در پایان هر مقاله ، مرتب کردن ذهن مخاطب میتواند رضایت او را جلب کند . در انتهای نوشته ، محتوای خود را در یک پاراگراف کوتاه جمع بندی کنید .

مهم ترین اجزای تولید محتوا در مشهد

مهم ترین اجزای تولید محتوا در مشهد

مهم ترین اجزای تولید محتوا

۱- هدف از تولید محتوا :

قبل از تولید محتوا به این فکر کنید که میخواهید مخاطب با خواندن محتوای شما چه عکس العملی نشان دهد ؟

  • آیا میخواهید او را به خرید یک محصول ترغیب کنید ؟
  • آیا صرفا میخواهید برای وبسایت خود بازدید جمع آوری کنید ؟
  • آیا فقط میخواهید کاربران به وبسایت شما رای بدهند ؟

هدف شما از تولید محتوا هر چیزی که باشد شیوه خاصی از نگارش و بیان را میطلبد . بعنوان مثال اگر قصد دارید محصولات خود را به کاربر معرفی کنید و او را به خرید محصولاتتان ترغیب کنید ، باید در مورد مزایا و معایبی که محصول شما دارا است صحبت کنید .

باید مشکلاتی که در حالا حاضر در حوزه کاری شما وجود دارد را برای او صادقانه شرح دهید . سعی کنید در توضیح دادن درباره محصولاتتان اغراق نکنید . چون در صورت اغراق بیش از حد مخاطب شما را بعنوان یک شخصی که صرفا به دنبال فروش محصولات خود است و برای رضایت مشتری اهمیتی قائل نیست خواهد شناخت .

اگر هدف شما صرفا جمع آوری بازدید برای وبسایتتان میباشد ، سعی کنید در تولید محتوای خود تنوع را رعایت کنید . بعنوان مثال اگر از چند پاراگراف محتوای متنی استفاده کردبد ، یک ویدیو در مورد حوزه کاری خود تهیه کنید  و سپس دوباره اقدام به تولید محتوای متنی کنید . تولید محتوای گرافیکی نیز به نوبه خود میتواند بسیار بازدید وبسایت شما را افزایش دهد . هرگز به شما توصیه نمیکنم که از تصاویر صرفا بعنوان تزئین استفاده کنید .

تلاش کنید تصاویری که در محتوای خود از آن ها استفاده میکنید به نوعی منظور شما را به مخاطب برساند . بعبارتی تصاویر را بگونه ای انتخاب کنید که وقتی کاربر وارد وبسایت شما میشود و در اولین نگاه تصویر شما را مشاهده میکند ، بدون خواندن حتی عنوان مقاله ، درک کند که مقاله شما میخواهد راجع به چه چیزی صحبت کند . تولید محتوای صوتی یا پادکست نیز میتواند محتوا را برای کاربر جذاب جلوه دهد و باعث شود که مخاطب شما در هنگام بررسی محتوایتان خسته نشود یا به اصطلاح حوصله اش سر نرود .

بنابراین پیش از نوشتن محتوا هدف خود را بطور دقیق مشخص کنید .

۲- پاسخگو بودن محتوا :

همانطور که گفتیم کاربری که یک کلمه کلیدی را سرچ میکند :

  • به دنبال یافتن اطلاعاتی درباره موضوعی که جستجو کرده میباشد .
  • یا قصد خرید محصول یا خدماتی را دارد .

اگر شما در محتوای خود قصد دارید به کاربران آموزش یا اطلاعاتی را در حوزه ای که در آن تولید محتوا میکنید  ارائه کنید ، باید دقت کنید که مطالب شما بتواند همه نوع سوالی از جانب کاربران را پوشش دهد . بعبارتی چنین مقالاتی باید جامع ، مختصر و مفید نوشته شوند .

نکته دیگری که باید در تولید محتوا  در مشهد به آن دقت کنید ، این است که مخاطبان شما در ۹۰ درصد اوقات به دلیل نداشتن تخصص و اطلاعات کافی به سایت شما مراجعه میکنند . بنابراین باید با زبانی ساده و قابل فهم با آن ها ارتباط برقرار کنید . استفاده از اصطلاحات تخصصی صنف تان بجز گیج و کلافه کردن افراد غیر متخصص برای شما نتیجه ای نخواهد داشت  .

هر چقدر یک محتوای آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای کاربران نزدیک تر باشد ، مخاطبان بازدهی بهتری بهتری از بررسی محتوای شما خواهند گرفت . همین موضوع به نوبه خود باعث رضایت آن ها از وبسایت شما میشود .

به یاد داشته باشید وقتی کاربران از وبسایت شما راضی باشند نه تنها به مخاطب وفادار شما تبدیل میشوند بلکه ممکن است وبسایت شما را به دوستان خود هم معرفی کنند .

اگر کاربران به قصد خرید یک محصول یا خدمات کلید واژه ای را جستجو کرده باشند ، قطعا اولین چیزی که در وبسایت ها به دنبال آن هستند ، اطلاعات و توضیحات محصولات است . اگر شما نیز میخواهید محصول خود را در وبسایتتان به مخاطبان معرفی کنید ، سعی کنید اطلاعات دقیق و البته صادقانه ای درباره آن به کاربران ارائه دهید . بعنوان مثال اگر محصولات آرایشی در وبسایت شما به فروش میرسد ، باید در قسمت اطلاعات محصول ، مواردی مانند کیفیت محصول ، قیمت و … را بطور کامل ارائه دهید .

۳- مشخص کردن مخاطب محتوا :

قبل از تولید محتوا مشخص کنید که چه کسانی میتوانند مخاطب محتوای شما باشند تا بتوانید محتوای مورد نیاز آنها را تولید کنید .

۴- راه های ارتباط با مخاطبان :

پس از اینکه مشخص کردید مخاطبان شما چه کسانی هستند ، باید سعی کنید محتوای خود را در جایی منتشر کنید که آن ها حضور دارند و محتوای شما را بررسی خواهند کرد .

بعنوان مثال اگر مخاطبان شما صنف آرایشگر جامعه باشند ، باید محتوای خود را در کانال های تلگرام مربوط به محصولات آرایشی و بهداشتی ، در پیج های اینستاگرام مربوط به محصولات آرایشی و بهداشتی ، تاسیس یک وبسایت در این حوزه و …  منتشر کنید .

فرمت های تولید محتوا در مشهد

فرمت های تولید محتوا در مشهد

۵- فرمت تولید محتوا در مشهد :

در مورد هر موضوعی که تولید محتوا میکنید ، تولید محتوای متنی باید یک بخش جدایی ناپذیر از محتوای شما باشد . اما همانطور که گفتم هیچ کاربری حوصله خواندن یک محتوای متنی بسیار طولانی و یکنواخت را نخواهد داشت . تاکید میکنم تولید محتوای ویدیویی را از اجزای ثابت محتوای خود قرار دهید . ویدیو ها برای بسیاری از کاربران بیشترین جذابیت را دارند . شما میتوانید یک محتوای متنی طولانی که قطعا کاربران حوصله مطالعه آن را نخواهند داشت را در قالب یک تولید محتوای ویدیویی یا ویدیو مارکتینگ ، بدون اینکه نگران خسته و بی حوصله شدن مخاطب باشید به او عرضه کنید . همچنین میتوانید از تصاویر با کیفیت و حجم و اندازه مناسب و نیز پادکست ها برای تنوع و تاثیر گذاری محتوا استفاده کنید .

سخن پایانی

تولید محتوا در مشهد بعنوان یکی از کلان شهر های توسعه یافته در ایران میتواند بسیار روی کسب و کار شما موثر باشد . تولید محتوا در شهر های پرجمعیت مثل تهران ، مشهد ، اصفهان و … میتواند چند برابر بیش تر از شهر های کوچک روی کسب و کار شما موثر باشد .

ما در مبنا محتوا یک تیم را برایت قرار داده ایم تا در زمینه محتوایی به طور تخصصی پیش بروی و تا وقتی که فروشت را ۳۰۰ برابر افزایش ندهی ولت نمیکنیم .
به امید آنکه بتوانیم بیزینست را با کمک هم منفجر کنیم و برند سازی درستی انجام دهیم .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ بهمن ۹۸ ، ۰۸:۵۴
mabna mohtava

سلام دوست من ، امروز میخواهم راجع به مبحث سفارش تولید محتوای آنلاین برایت بگویم . مبحثی که امروزه همه بیزینس های مشهور دنیا را به خود مشغول کرده است و همه صاحبان کسب و کار های بزرگ به دنبال تولید یک محتوای سئو شده و تخصصی هستند .

تولید محتوا یکی از پر طرفدارترین روش های بازایابی برای هدایت انبوه کاربران به سمت سایت میباشد . با رکود اقتصادی که در دهه اخیر شاهد آن بودیم بسیاری از کسب و کار ها با مشکل مواجه شدند و اکثر آن ها به بازاریابی اینترنتی روی آوردند . اما یک بازاریابی اینترنتی پربازده مستلزم تولید یک محتوای حرفه ای و تخصصی است .

بعنوان یک تعریف تقریبی میتوان گفت محتوای یک سایت به مجموعه مطالبی گفته میشود که بصورت پادکست ، ویدیو ، متن و ... درون سایت قرار میگیرد و برای مخاطبان جذاب و کارآمد و قابل درک میباشد و میتواند یک بازدهی خوب را برای صاحبان کسب و کار ها به ارمغان بیاورد . این وجه از بازار یابی صفحات وب که توسط وبمستر ها بکار گرفته میشود ، بازار یابی محتوا نام دارد .

مهم ترین نکته در تولید محتوا این است که هر فردی نمیتواند یک محتوای تخصصی و سئو شده و در عین حال پرمفهوم تولید کند که برای مخاطب جذاب باشد و او را به استفاده از محصول یا خدمات فروشنده علاقه مند کند .

شاید تصور کنید که هر فردی میتواند منظور خود را حداقل در قالب یک محتوای متنی به مخاطب برساند و این امر نیاز به تخصص ویژه ای ندارد اما دنیای تولید محتوا فراتر از چیزی است که شما تصور می کنید .

اگر یک فرد بدون هیچ تخصصی شروع به تولید یک محتوا کند ، شاید آن محتوا از نظر مفهوم ، یک محتوای بی نقص باشد اما نمیتواند توجه موتور های جستجوی گوگل و دیگر موتور های جستجو را به خود جلب کند و در نتایج جستجوی کاربران دیده شود .

علت این امر به سئوی سایت مربوط میشود .یکی از مهم ترین عواملی که تعیین کننده کیفیت سئوی سایت میباشد ، تولید یک محتوای حرفه ای است که در آن نکات و اصولی که مد نظر موتور های جستجو و کاربران است ، هر دو رعایت شده باشد . بنابراین اگر محتوای سایت شما بهینه سازی نشده باشد ، نمیتواند شما را در نتایج برتر موتور های جستجو قرار دهد و مشتریان به جای ارتباط با شما ، با رقیبان شما ارتباط برقرار خواهند کرد .

مزایای یک محتوای بهینه شده

1- لازم به ذکر است که شما هر چقدر برای خرید محتوا سرمایه گذاری کنید ، چند برابر آن را برداشت خواهید کرد . هرچه محتوا تخصصی تر و با کیفیت تر باشد ، باعث میشود کاربران به محض جستجوی یک مطلب سریع تر به سایت شما دسترسی پیدا کنند و سایت شما در رتبه بالاتری از رقیبانتان قرار بگیرد و این یک عامل موفقیت برای شماست . بنابراین سفارش تولید محتوای آنلاین به نوعی سرمایه کسب و کار شما خواهد بود .

2- نکته دیگر مدت زمانی است که کاربران در سایت شما میمانند . هرچه محتوای سایت شما جذاب تر و کامل تر باشد ، مدتی که کاربران در سایت شما میمانند افزایش می یابد و این به نوبه خود رتبه و سئوی سایت شما را ارتقا میدهد .

3- یک محتوای حرفه ای باید علاوه بر رعایت اصول سئو و پرمفهوم بودن ، به قدری کامل و جامع باشد که کاربری که به سایت شما مراجعه میکند ، نیاز به سر زدن به سایت بعدی نداشته باشد . اگر این مطلب در تولید محتوا رعایت شود در افزایش سود شما بسیار موثر خواهد بود .

تفاوت محتوای الکترونیکی با یک نوشته معمولی

محتوای الکترونیکی یک محتوای بهینه سازی شده است .

استفاده از کلمات کلیدی که بیشترین آمار سرچ را در گوگل داشته اند ، باعث ارتقای چشم گیر رتبه سایت میشود .

برجسته کردن کلمات کلیدی در محتوا باعث میشود سایت شما بهتر و راحت تر در نتایج جستجوی گوگل دیده شود .

برای برجسته کردن کلمات کلیدی راه های مختلفی وجود دارد . لینک کردن کلمات کلیدی یکی از راه های آن است .

تکرار معقول کلمات کلیدی نیز به نوبه خود میتواند باعث ارتقای رتبه سایت شما شود .اما دقت کنید که این کار نباید از حد اعتدال خارج شود و نباید بگونه ای باشد که کاربر از خواندن آن خسته شود و  تصمیم بگیرد از سایت خارج شود .

به روز بودن مطالب و تکراری نبودن آن ها و میزان کلمات کلیدی اصلی و فرعی باعث میشود که محتوای شما با الگوریتم های گوگل همخوانی داشته باشد .

رعایت کردن مطالبی که ذکر کردیم روی هم رفته باعث میشود که شما یک سایت بهینه با محتوای بهینه و بروز داشته باشید . در نتیجه شما میتوانید به اهدافی که در نظر دارید سریع تر و راحت تر دسترسی پیدا کنید و راه موفقیت را هرچه زودتر طی کنید .

یک اشتباه رایج که خیلی شرکت ها در هنگام تولید محتوای آنلاین انجام میدهند !

بسیاری از شرکت ها هنگام سفارش تولید محتوا تنها بر روی تولید محتوا با حجم بالا تمرکز میکنند بدون اینکه نیاز مخاطبان و فعالیت رقبا را نظر بگیرند ، و در نهایت شاهد عدم اثر بخشی آن و بیهوده شدن هزینه خواهند بود . به یاد داشته باشید که مخاطبان شما انسان ها هستند و محتوا باید به گونه ای باشد که بیشتر از موتور های جستجو مناسب کاربران باشد .

نکته مهم : نحوه کار ما برای ثبت سفارش تولید محتوای آنلاین چگونه است ؟

1- شناسایی کلید واژه های پر جستجو در گوگل :

کلید واژه های سئو ، عبارت های کوتاهی در محتوای سایت شما هستند که کاربران با سرچ کردن آن ها در موتور های جستجو ، سایت شما را پیدا میکنند . نحوه کار ما در انجام سفارش تولید محتوای آنلاین به این صورت است که ما اول جستجو میکنیم که کاربران با چه عباراتی محصولات ، خدمات و یا اطلاعات مورد نیاز خود را جستجو میکنند . سپس پر سرچ ترین کلمات را در محتوای انلاین خود و عنوان های آن قرار میدهیم  .

وقتی کاربر این کلمات را جستجو میکند ، موتور های جستجو هر محتوا و سایتی که حاوی کلید واژه های سرچ شده توسط کاربر باشد را به او نمایش میدهد . در نتیجه اگر سایت شما کلید واژه های پر سرچ را در خود جای داده باشد ، گوگل ، کاربران را به سایت شما که روی کلمات پر سرچ بهینه شده است ، مرتبط میکند . بعبارتی ما سایت شما را به گونه ای بهینه سازی میکنیم که یافتن آن از طریق موتور های جستجو گر راحت تر باشد .

اگر سایت شما بهینه سازی نشده باشد هنگامی که کاربر کلید واژه مرتبط با خدمات شما را جستجو میکند  ، در ابتدا با هزاران وبسایت دیگر که متعلق به رقیبانتان است روبرو میشود و ابتدا به سراغ سایت هایی میرود که در نتایج جستجوی آن ها در رنکینگ بالاتری قرار داشته باشند . بنابراین تعداد بسیار کمی از جستجو کنندگان ، سایت شما را خواهند دید .

2- تحلیل اکانت گوگل وبمستر :

گوگل وبمستر تولز که جدیدا به کنسول جستجوی گوگل تغییر نام داده است ، یک سرویس رایگان شرکت گوگل است که به شما کمک میکند حضور سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل حفظ کنید . ابزار گوگل وبمستر همچنین به شما کمک میکند تا متوجه شوید که گوگل سایت شما را چگونه میبیند  و برای بهینه سازی سایت خود چه مواردی است که باید رعایت کنید .

ابزار گوگل وبمستر کاربرد های زیادی دارد . بعنوان مثال :

1- با استفاده از گوگل وبمستر مطمئن میشوید که گوگل دسترسی لازم به سایت شما را دارد .

2- ایجاد و مانیتور کردن مطالبی که میخواهیم در نتایج جستجوی گوگل بصورت گرافیکی نمایش داده شوند .

3- فهمیدن این مطلب که کدام عبارت بازدید کننده بیشتری را به سایت شما هدایت میکند .

ما با تحلیل اکانت گوگل وبمستر ، سفارش تولید محتوای آنلاین شما را به بهترین وجه ممکن مدیریت و بهینه سازی خواهیم کرد .

3- تحلیل رقبای شما  :

شما در هر عرصه ای که فعالیت میکنید قطعا مخاطبین مشترکی با رقیبان خود دارید که هر کدام از شما میخواهد آن  را به سمت خود جذب کنید .

اما چه کسی در این کار موفق تر خواهد بود ؟

زمانی که رقبای واقعی خود را شناختید ، به استراتژی محتوای آن ها نگاه کنید . همانطور که گفتیم آن ها همان مخاطبین مدنظر شما را هدف قرار داده اند . چیزی که شما لازم دارید این است که بدانید رقیبان شما چگونه مخاطبانتان را هدف گرفته اند .

از دو راه میتوانید با این امر مبارزه کنید :

1- رقبای شما احتمالا بخش کوچکی از موضوعات را در محتوای خود مشخص میکنند و معمولا در مورد قدرت ها و محصولاتشان محتوا تولید میکنند .

محتوایی تولید کنید که به موضوعاتی اشاره کند که آن ها اشاره نکرده اند . با این کار میتوانید به نقطه ضعف های آن ها حمله کنید و مخاطبانی که آن ها از دست میدهند را جذب کنید .

2- استراتژی سئو آن ها را تحلیل کنید . دقت کنید که رقیبان شما روی چه کلید واژه هایی مانور میدهند .

اگر رقیب شما به سبب استفاده از یک کلید واژه خاص خود را در رنکینگ بالا نگه داشته است ، عاقلانه نیست بخواهید آن را از جایگاه خود بیرون کنید چون بی فایده است . در عوض باید سعی کنید روی کلید واژه هایی کار کنید که رقیب شما در استفاده از آن هیچ رتبه ای ندارد .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ بهمن ۹۸ ، ۰۸:۵۰
mabna mohtava