سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت

۷ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

✍️اشتراک گذاری محتوا در بازاریابی اینترنتی از اهمیت بسیاری برخوردار است. 


🖊نوشتن و انتشار پست تنها در یک وب سایت (وب سایت خودتان) کافی نیست.


🌐وب سایت شما فقط یکی از مکان هایی است که شاید مردم بتوانند محتوا شما را پیدا کنند.


📌امروزه محتوا همه جا است. فضا به شدت رقابتی شده است.


آیا می داند روزانه بیش از 3 میلیون پست در وبلاگ ها منتشر می شود؟


⁉️اگر می خواهید محتوای شما به بیشترین محبوبیت خود در میان کاربران برسد، باید علاوه بر انتشار پست در وب سایت خود کارهای دیگری نیز انجام دهید.


⚡️ما در اینجا 20 مکان را به شما برای اشتراک گذاری محتوا معرفی میکنیم ، از رسانه های اصلی تا رسانه های اختصاصی.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۷ ، ۱۱:۵۲
mabna mohtava

مشاغل و درآمدهای ایجاد شده توسط #تلگرام

 #اینفوگرافیک


📢مشاغل و درآمدهای ایجاد شده توسط تلگرام


💰تولیدمحتوا و درآمد از تبلیغات

💰فروش محصولات در کانال ها

💰ربات های پولساز


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۷ ، ۱۱:۵۲
mabna mohtava

این شاخص بیان می کند که هر صفحه از سایت مان، چند مرتبه باعث ورود یک مخاطب به سایت شده است. به زبان ساده تر: هر صفحه از سایت، چند سشن یا بازدید برای سایت مان ایجاد کرده است.


کمی دقیق تر( ارتباط بین گزارش ها در گوگل آنالیتیکس): 

تعداد Entrance ها در گزارش All Pages با تعداد Sessions در گزارش Landing pages گوگل آنالیتیکس برابر است. یعنی Entrance همان Session است که توسط یک صفحه ایجاد شده است.




#تحلیل_محتوایی_سایت

#دوره_گوگل_آنالیتیکس_پیشرفته

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۷ ، ۱۵:۴۰
mabna mohtava

⚡️عناوینی که می نویسید باید کوتاه اما توضیح دهنده باشند. پیشنهاد می شود عناوین 60-50 کاراکتری بنویسید. شما حتی اگر عنوان های طولانی تری بنویسید، موتورهای جستجو تنها به این تعداد کاراکتر دسترسی دارند و بقیه آنها مورد استفاده نخواهد بود.


💡از عنوان برای توصیف محتوا و صفحه ای که بازدیدکننده می بیند استفاده کنید. عنوان مقاله شما باید جذاب باشد اما نباید گمراه کننده باشد. تا جایی خلاق بودن مجاز است که به مفهوم محتوا وفادار باشید.


لینک های داخلی اضافه کنید

⚡️لینک های داخلی به شما کمک می کنند ارزش محتوای خود را برجسته کنید. این کار، روشی خوب برای افزایش ترافیک وب سایت در بین روش های بهبود سئو است. هر لینکی باید بر روی یک عبارت کلیدی تمرکز کند تا محتوای خود شما نابود نشود.

 لینک های خارجی اضافه کنید
⚡️لینک های خارجی در صورتی که به صورت متعادل از آنها استفاده شود می توانند ارزش سایت شما را افزایش دهند. شما قطعا نمی خواهید با هدایت خوانندگان خود به صفحه رقبا، آنها را از دست بدهید. حتما به صفحات با چگالی بالا لینک دهید تا در عین افزایش ارزش محتوا، اعتمادسازی کنید. روی لینک سازی به عنوان یک استراتژی حساب کنید و جلوی وسوسه اشباع سازی محتوا با لینک های خارجی را بگیرید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۷ ، ۱۵:۳۴
mabna mohtava


💡10راهکار جهت گسترش برنامه #بازاریابی


✅ تغیر قلمرو بازاریابی

✅ از مشتریان خود تشکر کنید

✅ لبخندبزنید!

✅ بهترین باشید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۷ ، ۱۵:۲۳
mabna mohtava

 تفاوت این دو شاخص را با یک مثال برایتان توضیح می دهم، فرض کنید مخاطبی از طریق Home page وارد سایت شما شده است، سپس به صفحه ی محصولات شما می رود، مجدد به Home page باز می گردد و خارج می شود. رفتار این کاربر را در زیر بهتر می توانید مشاهده کنید:


Entrance > Home Page > Product Page > Home Page > Exit



در این مثال، با این رفتار  کاربر دو Pageview بر روی Home page سایت تان ایجاد شده است ولی یک Unique pageview برای Home page شمرده می شود.


پس:

⚡️ اگر صفحه ای توسط مخاطبی "در یک سشن" ده مرتبه مشاهده شود، 10 عدد Pageview و صرفا یک عدد Unique pageview بر روی آن صفحه ساخته می شود.


برای همین، در این گزارش همواره تعداد Pageview ها بیشتر از تعداد Uniqe Pageview ها است.



۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۹۷ ، ۱۱:۲۵
mabna mohtava

برای پاسخ به این سوال، در پنل گوگل آنالیتیکس سایت تان به مسیر زیر بروید: 


➡️ Behavior > Site content > All pages


در ستون دوم(Page views) می‌توانید مشاهده کنید که هر صفحه از سایت چند مرتبه توسط بازدیدکنندگان مشاهده شده است.


شاخص های این گزارش تعاریف نزدیک به هم و گاها گمراه کننده ای دارند که در ادامه به بیان آنها خواهم پرداخت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۹۷ ، ۱۱:۲۴
mabna mohtava